CONTINGUTS
Oral skills: Habilitats orals. SPEAKING AND LISTENING.( PARLA I ESCOLTA).
• Escolta per obtenir informació específica i identificació de paraules claus avaluant el que s’ha entès.
• Escolta, contesta individual i en grups tant donant explicacions i presentacions com contant històries.
• Donar explicacions i respondre a preguntes sobre el que s’ha llegit, vist o escoltat.
• Dur a terme petites representacions d’un text narratiu llegit o inventat.
• Fer petites presentacions orals sobre un text narratiu llegit, treballat, o inventat.
• Resumir les parts més importants de textos llegits.
Text level work: READING AND WRITING (LECTURA I ESCRIPTURA)
Reading comprehension skills- Writing skills
- Comprendre i escriure diferents tipus de textos, tant narratius (contes, faules, llegendes, descripcions) com no narratius (cartes, text instructiu) emprant estructures lingüístiques, gramaticals i el vocabulari adient treballat prèviament a l’aula.
- Lectura comprensiva i identificació de diferents tipus de textos orals i escrits narratius i no narratius (text instructiu, carta) per poder contestar a preguntes de comprensió i opinió.
- Entendre preguntes amb Wh- questions (what, where, who, when, why) per poder contestar-les.
- Preparació, lectura i representació d'una faula destacant els trets més importants.
- Redacció d'una faula i un conte emprant com a referència un model donat, canviant alguns dels aspectes d’aquest model, com són els personatges, la localització, l’argument o el final.
- Fer descripcions de personatges emprant estructures lingüístiques treballades prèviament (comparacions, símils) i vocabulari propi del text (adjectius, verbs, substantius).
- Exploració de l’ordre lògic (introducció, clímax i resolució) dels diferents textos narratius (conte, faula i llegenda) i fer-ne ús a l’hora de narrar alguna de les històries treballades a l’aula.
Sentence level work (Sintaxi)
- L'ordre lògic de les oracions. Subjecte, verb i objecte. (SVO sentences).
- L'ús imprescindible del verb en les oracions.
- Comparacions (comparatives and superlatives, introducció als símils).
Word level work (Gramàtica, lèxic i fonètica)
Gramàtica: Verbs, adjectius i pronoms.
Paraules claus dels diferents textos narratius i no narratius. Realització de "spelling tests".
Aprendre a usar diccionaris monolingües, elaboració de glosaris propis.
Detectar els errors fonològics de la parla que fan difícil la comprensió del missatge i corregir-los a través d’exercicis de “Synthetic phonics”
"Read, cover, write and check strategy" per aprendre paraules noves.
TREBALL SOBRE LES LECTURES SEGÜENTS:
1r TRIMESTRE: Faules: 'The Hare and the Tortoise' and other fables.
2n TRIMESTRE: "Fantastic Mr. Fox by Roald Dahl capítols 1, 2, 9, 10, 1, 13 i 15" 'Mrs Gomez story' (short story -British Council) and 'Ulf the finger-eater' (extractes de descripció: capítol 1, 2)
3r TRIMESTRE: Textos no narratius.
OUR ENGLISH TARGETS
OBJECTIUS ACORDATS D'una llista d'objectius els fillets/es de 5è i la mestra han seleccionat els objectius a treballar durant aquest curs.
- SPEAK ENGLISH IN CLASS. (Parlar anglès a classe)
- UNDERSTAND WHAT I READ. (Entendre la idea global del que llegeixo)
- USE NEW VOCABULARY FOR WRITING. (Emprar el nou vocabulari per escriure)
- USE NEW VOCABULARY FOR SPEAKING. (Emprar el nou vocabulari per parlar)
- INVENT STORIES IN ENGLISH. (Inventar contes en anglès)
- MAKE SHORT PRESENTATIONS. (2-3min.) (Fer petites presentacions)
- LEARN THE ENGLISH VERBS. (Aprendre verbs)
- ACT OUT A ROLE PLAY. (Representar role-plays)
No hay comentarios:
Publicar un comentario